.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهم 10درصدی دولت نهم در انرژی هسته ای

سخنگوي دولت اصلاحات گفت: سهم دولت نهم در انرژي هسته‌اي 10 درصد است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، عبدالله رمضان‌زاده در همايش «اهميت حتي يك راي در تامين منافع ملي» دانشگاه آزاد رشت افزود: نقش سياست خارجي در زندگي مردم بسيار مهم است.
وي ادامه داد: دولت نهم معتقد است در سياست داخلي امكان ضعف وجود داشت، اما در سياست خارجي مقتدرانه عمل كرده است.
رمضان‌زاده اظهار داشت: در سياست خارجي اگر منافع ملي ما در بازار خارجي، صادرات كشور و توسعه ملي تامين شده و سبب ارتقاي جايگاه ملي در سطح بين المللي شود، ارزشمند است.
سخنگوي دولت اصلاحات ضرورت رسيدن به سياست خارجي مناسب را شناخت روابط بين‌الملل و راهبردهاي مشخص دانست و افزود: توسط كارشناسان صاحبنظر در رابطه با مسائل بين‌الملل مي‌توان به سياست خارجي مطلوب رسيد.
وي خاطرنشان كرد: دولت اصلاحات در مدت هشت سال، تهديدات خارجي را از ايران دور كرد و در خرداد 76 آزادي آراي مردم ايران از جايگاه بين‌المللي بسيار والايي برخوردار شد.
رمضان‌زاده سياست خارجي دولت نهم را با تريبون شعار و ماجراجويي همراه دانست و گفت: رئيس جمهور سفيري را برگزيد كه تجربه يك روز سياست خارجي را نداشت.
سخنگوي دولت اصلاحات اظهار داشت: نخستين نطق احمدي‌نژاد پس از انتخابات نفي هولوكاست بود كه به دليل سوء نيت نبوده بلكه به دليل نبود شناخت روابط بين‌المللي و سوء برنامه است.
وي اضافه كرد: مجمع عمومي سازمان ملل متحد هر سال عليه اسرائيل و به نفع فلسطين قطعنامه صادر مي‌كرد، اما اين اقدام شجاعانه احمدي‌نژاد به نفع اسرائيل ختم شد و قطعنامه سازمان ملل مبني بر هولوكاست صادر شد.
رمضان‌زاده تعليق و رفع تعليق انرژي هسته‌اي در دولت هشتم را با نظر رهبري دانست و گفت: مقام معظم رهبري ابراز داشتند آمريكا در نظر دارد ما را در دنيا منزوي كند و تدبير درست نظام، تعليق انرژي هسته‌اي است تا اجماع جهاني به وجود نيايد ولي احمدي‌نژاد با نفي هولوكاست اجماع جهاني را به وجود آورد.
سخنگوي دولت اصلاحات سهم دولت نهم در انرژي هسته‌اي را 10 درصد اعلام كرد و افزود: قطعاتي كه در دولت نهم مورد استفاده قرار گرفت از دولت‌هاي قبلي بوده است.
وي درباره كمك‌هاي دولت هشتم به افغانستان مبني بر افزايش قيمت مواد مخدر تصريح كرد: دولت هشتم از افغانستان خواست مزارع حاشيه مرز به كشت‌هاي ديگر اختصاص يابد كه با اين كار توانست قيمت مواد مخدر را افزايش دهد تا قدرت خريد كم شود در صورتيكه در دولت نهم با تورم 25 درصد، قيمت مواد مخدر به يك سوم كاهش يافت.
رمضان‌زاده بي‌حرمتي به بانوان زائر خانه خدا را ناشي از عدم سياست خارجي درست دولت بيان كرد و گفت: دولت نهم قادر به برطرف كردن اين مشكل نيست و با سفر اخير سيدمحمد خاتمي به عربستان اين بي‌حرمتي و فشار كم شده است.
عضو بنياد باران تأكيد كرد: ميرحسين موسوي معتقد است، امروز در دنيا تنها مانده‌ايم و حامي ما در دنيا جزاير قمر و زيمبابوه است.
وي خاطرنشان كرد: ميرحسين موسوي به دنبال تغيير دنيا نيست و معتقد است تا زماني كه تورم در ايران را حل نكند به فلسطين و لبنان كمك نخواهد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.